حضور تیپاکس در رویداد مدوسامیت

حضور تیپاکس در رویداد مدوسامیت

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

امروزه اهمیت صنعت لجستیک در کسب‌وکارهای مختلف، به ویژه صنعت خرده فروشی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. آمارها نشان می‌دهند به طور متوسط، 35 درصد از هزینه‌های هر کسب و کار به حوزه لجستیک تعلق می‌گیرد. از طرف دیگر، رشد تجارت الکترونیک و افزایش فروش آنلاین برندهای مختلف، نیاز به وجود یک سیستم لجستیک پایدار را ایجاد کرده است. بنابراین برای پیشرفت بیشتر و بهبود فرآیندهای حمل‌ونقل تجاری، بهترین کار، برون سپاری خدمات لجستیک به یک شرکت معتبر لجستیکی است.
«مدوسامیت» رویدادی تجاری و پیشرو در صنعت مد است که تمرکز آن بر تجاری سازی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در این صنعت است که روز گذشته، با حضور افراد تاثیرگذار در اکوسیستم مد و فشن برگزار شد. هومن خطیبی، مدیر برند و IMC تیپاکس  و مهندس حمیدرضا خرمشاهی، مدیر مهندسی لجستیک تیپاکس در این رویداد حاضر بوده و به سخنرانی پرداختند.
هومن خطیبی در ابتدا، ضمن اشاره به تاریخچه تیپاکس به عنوان شرکتی که 61 سال است در حوزه حمل و نقل بسته فعالیت دارد، به اهمیت بخش لجستیک برای کسب و کارها اشاره کرد و گفت: آمارها نشان می‌دهند به طور متوسط، 35 درصد از هزینه‌های هر کسب و کار به حوزه لجستیک تعلق می‌گیرد.
او تمایز، همکاری، نوآوری، اعتماد و فرهنگ سازی را 5 گام اصلی برای ساخت یک برند موثر دانست و با تاکید بر اهمیت لجستیک بر رشد و توسعه کسب و کارها، به 10 دلیل مهم برای برونسپاری ساختار لجستیک اشاره کرد. صرفه جویی در هزینه‌ها، تمرکز بر مسائل حرفه‌ای، استفاده از فناوری‌های روز و بهبود خدمات مشتریان برخی از دلایل قابل توجه برای برون سپاری خدمات لجستیک است.

 

مهندس خرمشاهی، دیگر سخنگوی تیپاکس در پنل مدوسامیت بود. خرمشاهی، از حوزه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان عاملی مهم در توسعه بازار صنعت مد و پوشاک نام برد و گفت: حدود 40 درصد فروش پوشاک در دنیا به صورت آنلاین اتفاق می‌افتد و و در کشور ما هنوز فرصت زیادی برای رسیدن به این عدد وجود دارد. 
خرمشاهی ضمن اشاره به تنوع سرویس های لجستیکی در دنیا، خاطر نشان کرد: در دو سال اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا، صنعت لجستیک در کشور ما پوست انداخت و سرویس های جدیدی به سبد آن اضافه شد.سرویس های Same day و Next day، موردنیازترین سرویس‌ها برای کسب و کارها بوده که تیپاکس نیز به عنوان یک نوآور در این حوزه، می‌تواند آن را در اختیار مشتریانش قرار دهد.
ایشان در نهایت، پلتفرم زنجیره تامین را دغدغه آینده همه کسب و کارها، به ویژه صنعت مد دانست و از آن به عنوان مزیتی رقابتی برای برندها نام برد.  


    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس