تیپاکس 61 ساله شد

تیپاکس 61 ساله شد

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

تیپاکس، 30 خرداد 1400، 61 ساله شد؛ 61 سال در کنار شما و با اعتمادتان به تیپاکس. از زمانی که تیپاکس اولین بسته‌های خود را جابه‌جا می‌کرد تا امروز که رکورد 125 هزار بسته‌ در روز نیز شکسته شده، کنار ما بودید و با اعتماد، بسته‌هایتان را به دستمان سپردید. ما نیز در این سال‌ها، تمام تلاش خود را به کار بستیم تا با مشتری مداری و توجه به نیازهای شما، رضایت مشتریانمان را جلب کنیم.

61 سال مشتری‌مداری، همراهی می‌خواهد!

در طول این 61 سال فعالیت در حوزه حمل‌ونقل و جابجایی بسته، سعی کردیم امانت‌‌دار خوبی باشیم و بسته‌های مشتریان خود را مانند یک دارایی ارزشمند به دست صاحب آن برسانیم. بسته‌های مشتریان برای ما یک دارایی ارزشمند است زیرا این بسته‌ها رابط بین افراد و نقاط مختلف‌اند، پس دریافت، محافظت، انتقال و رساندن آنها  به دست صاحبانشان، یک وظیفه مهم است که باید در زمان مناسب انجام شود و تیپاکس با شبکه‌های ارتباطی گسترده‌ای که دارد این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد.

تیپاکس پاسخگویی به مشتری و مسئولیت‌پذیری را از ارزش‌های بنیادین خود می‌داند و در طول این سال‌ها، تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام داده است. امکان پاسخگویی به 30 هزار مشتری در طول روز، ایجاد درگاه‌های مختلف آنلاین و آفلاین برای پاسخگویی به مشتریان و ثبت سفارش و همچنین افزایش مبلغ جبران خسارت تا سقف 30 میلیون تومان، تنها بخشی از اقداماتی است که برای مشتری‌مداری و جلب رضایت مشتریانمان انجام داده‌ایم.

در همین راستا بود که در اواخر بهمن 99، مفتخر به کسب نشان برگزیده مشتری مداری در «جشنواره یکصد واحد مشتری مدار» شدیم که دستاوردی بزرگ در مسیر همراهی ما با مشتریانمان بود. کسب نشان سومین سازمان برگزیده در جلب رضایت مشتری از « چهارمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری » گام مثبت دیگری بود که در خردادماه 1400 و به لطف و همراهی مشتریان و نیروهای تلاشگرمان برداشته شد.

تیپاکس نوآور و پیشرو

تیپاکس از ابتدای فعالیت خود، همواره سعی داشته است تا نوآوری را در جهت رفاه حال مشتریان خود به کار گیرد، به جای تقلید و دنباله‌رو بودن، پیشرو باشد و از خلاقیت خود در تمام مراحل فعالیتش استفاده کند. راه اندازی بزرگترین سیستم سورت مکانیزه خاورمیانه در تی هاب، ساخت اپلیکیشن مای تیپاکس به عنوان درگاه ثبت سفارش آنلاین، راه اندازی پلتفرم e-tipax برای ارائه خدمات به فروشگاه‌های آنلاین برخی از جدیدترین نوآوری‌های تیپاکس در سال‌های اخیر است.

در این روزهای کرونایی که افراد ترجیح می‌دهند به جز مواقع ضروری از خانه خارج نشوند، تیپاکس این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند که با گوشی موبایل‌، بسته‌‌های خود را به سراسر دنیا ارسال کنند و تمام مراحل سفر بسته را به صورت لحظه به لحظه رصد کنند. و تمام این موارد یعنی ارزشمند بودن مشتریان و توجه به رفاه هرچه بیشتر آن‌ها.

61 سال چابکی، توانمندی می‌خواهد!

تیپاکس به عنوان سازمانی که 61 سال است در حوزه کوریر سرویس فعالیت دارد، نسبت به دغدغه‌های جامعه و جوانان بی تفاوت نیست. تیپاکس چابکی و مسئولیت‌پذیری را از ارزش‌های بنیادین خود و تقویت چابکی و روحیه ورزشکاری در جوانان را مسئولیت خود می‌داند.

همراستایی ورزش تنیس با این ارزش‌ها در کنار توجه به مسئولیت اجتماعی، اهمیت ورزش تنیس، لزوم توجه به این رشته و همچنین حمایت از تنیسورها و برگزاری چنین مسابقاتی، باعث شد تا از این به بعد، خود را اسپانسر مسابقات ورزشی تنیس نوجوانان بدانیم.

و این قصه همچنان ادامه دارد...

تیپاکس همواره رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است و 61 سال را بر محوریت مشتری پیش رفته است. ما نه تنها تمام سعی خود را برای به سلامت رسیدن بسته‌ها به مقصد به کار می‌بندیم، بلکه هر روز تلاش می‌کنیم تا با بهبود سطح خدمات خود، رضایت بیشتری برای مشتریانمان ایجاد کنیم.

تیپاکس امروز، با 61 سال سابقه، باور دارد و ثابت کرده است که سن یک عدد نیست! 61 سال مشتری مداری، همراهی می‌خواهد و 61 سال چابکی، توانمندی!

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس