تیپاکس 62 ساله شد

تیپاکس 62 ساله شد

نویسنده : تیپاکس
امروز 30 خرداد 1401، 62 سال از اولین روزی که تیپاکس شروع به‌کار کرد می‌گذرد. تیپاکس در این 62 سال همواره در تلاش بود تا با ارائه خدمات پستی با کیفیت، بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. در آن‌روزها اعتماد کردن به یک پست خصوصی از جانب مردم، امری ساده و معمول نبود. تیپاکس با بالا بردن کیفیت خدمات و سرعت ارسال سعی کرد تا طی سال‌ها اعتماد مشتریان را به خود معطوف کند.
تیپاکس کار خود را با یک دفتر کوچک شروع کرد و امروز بعد از 62 سال، نزدیک به 1000 نمایندگی فعال در سراسر ایران و حتی مناطق کوچک و دورافتاده کشور دارد. اما هنوز رسالت خود در ارائه سرویس‌های نوین پستی به هموطنان را تمام شده ندانسته و با افتتاح نمایندگی، سرویس پوینت و اکسس پوینت جدید در سراسر کشور برای ارتقاء خدمات خود می‌کوشد. بی شک بدون داشتن دانش روز و استفاده از فناوری‌های نوین پستی در جهان، تیپاکس نمیتوانست سطح کمی و کیفی خدمات خود را در این سال‌ها بالا ببرد و این سطح از تلاش در راستای ارتقا جز با حمایت مشتریان همراه تیپاکس امکان‌پذیر نبوده است.
تیپاکس در این 62 سال برای بالا بردن سرعت ارسال بسته‌های مشتریان از نقاط مختلف کشور، اقدام به افتتاح هاب‌های کوچک و بزرگ کرد و همین امر باعث شد تا بسته‌ها سفر کوتاه‌تری را برای ارسال طی کنند و با سرعت بیشتری از مبدا به مقصد برسند. افتتاح هاب اصفهان به‌عنوان دومین هاب بزرگ ایران نیز یکی از اقدامات تیپاکس در یکسال گذشته بود که مدت زمان ارسال بسته به/از شهرهای جنوبی کشور را به یکروز رساند.
اپلیکیشن مای تیپاکس، پلتفرم ای تیپاکس، ثبت سفارش در سایت، ثبت سفارش به‌صورت حضوری و تلفنی، پیگیری لحظه‌ای بسته، خدمات بسته‌بندی، خدمات پسکرایه و پسکرایه-نقدی، بیمه کالا تا سقف 30 میلیون تومان و جبران خسارت، پیگیری شکایات، تی بار، صندوق امانات هوشمند، ارسال درون شهری و برون شهری و .... تنها بخشی از خدمات امروز تیپاکس جهت رفاه و آسودگی مشتریانش است.
تیپاکس هیچ‌گاه مسئولیت اجتماعی خود در برابر اقشار مختلف و حوادث خوب و بد کشور را فراموش نکرده و نخواهد کرد. همچنین تیپاکس با بهره گرفتن ار توانایی‌های خود در یاری رساندن به جامعه همواره کوشا بوده است.

تیپاکس اهداف بزرگ و تازه‌ ای دارد که برای رسیدن به آنها تلاش می‌کند. امیدواریم با عملی کردن این اهداف همواره بتوانیم امانت‌دار مشتریان باشیم و آخرین متد جهانی ارسال بسته با آخرین سرعت و کیفیت که درخور هموطنان باشد را ارائه دهیم.

62 سال است که همراه مشتریان هستیم، 62 سال در راهی نو ... 

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس