اعتماد و همراهی مردم، بزرگترین دستاورد تیپاکس در 62 سال فعالیت

اعتماد و همراهی مردم، بزرگترین دستاورد تیپاکس در 62 سال فعالیت

نویسنده : تیپاکس

تیپاکس 62 ساله شد!

تیپاکس اولین پست خصوصی کشور، امسال 62 سالگی خود را جشن می‌گیرد.

تیپاکس در 62 سال فعالیت خود همواره در تلاش بوده است تا با توسعه خدمات و همچنین بهره گیری از آخرین نوآوری های روز در زمینه ارائه خدمات لجستیکی، رسالت خود را در راستای خدمت رسانی با کیفیت بالا به مشتریان، به انجام برساند.

تیپاکس در سـایه اطـمینان و اعـتماد مشتریان، شبکه‌ای از سرمایه‌های انسانی و تجهیزات مدرن و به‌روز را ایجاد کرده است تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. به مناسبت این سالگرد، مصاحبه ای کوتاه با جناب آقای امیرحسن فاخر، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیأت مدیره تیپاکس داشتیم.

امیرحسن فاخر در پاسخ به اینکه تیپاکس چه چیز را در ذهنش تداعی می کند گفت: تیپاکس برای من به معنای خانواده بوده و خانواده همه چیز من است. من از کودکی و در تمامی لحظات زندگی خود، با تیپاکس بزرگ شدم و روزهای سخت و آسان زیادی در آن بوده‌ام و افتخار می‌کنم که عضوی از این خانواده بزرگ هستم.

فاخر اعتماد و همراهی مردم را بزرگترین دستاورد تیپاکس در این 62 سال دانست و گفت: تیپاکس به پشتوانه اعتماد مردم به فعالیت خود ادامه داده و بدون داشتن چنین همراهی، رسیدن به این جایگاه بسیار دشوار بوده است. تیپاکس از روز اول، مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و مهمترین هدف تیپاکس ارائه خدمات نوین در راستای جلب رضایت مشتریان است. 

امیرحسن فاخر درمورد اهداف آتی تیپاکس گفت: امیدوار هستیم به عنوان اولین پست خصوصی کشور، تا سال آینده تیپاکس را به بزرگترین شبکه حمل و نقل و لجستیکی کشور تبدیل کنیم تا خدمت رسانی را در حتی دورافتاده ترین نقاط کشور نیز داشته باشیم. وی افزود: هموطنان ما در ایران لایق برخورداری از بهترین خدمات پستی هستند و ما در تیپاکس همواره در تلاشیم تا به این سطح از خدمت رسانی دست پیدا کنیم.

امیرحسن فاخر با یک خاطره از شروع فعالیتش در تیپاکس، مصاحبه را به پایان رساند. او گفت: زمانی که در شعبه میرداماد مشغول به کار بودم، یک چشم مصنوعی، که قرار بود بینایی یک فرد را مجدد به او برگرداند، برای ارسال به این نمایندگی آوردند. اهمیت این بسته برای من در حدی بود که خودم شخصا آن را به هاب مرکزی بردم تا بدون هیچ اتلاف وقت یا آسیب احتمالی، به دست گیرنده برسد. او در پایان گفت: همیشه با به یاد آوردن این خاطره، بیش از پیش نسبت به مسئولیت سنگینی که در قبال بسته‌های مردم بر دوش داریم، فکر کرده و در راستای ارائه راهکارهای جدید برای هرچه بهتر شدن خدمات تیپاکس برای مشتریان، در تلاش خواهیم بود.

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس