مصاحبه با آقای امیرجلال‌الدین بالازاده، به‌مناسبت 62 سالگی تیپاکس

مصاحبه با آقای امیرجلال‌الدین بالازاده، به‌مناسبت 62 سالگی تیپاکس

نویسنده : تیپاکس

به‌مناسبت 62 سالگی تیپاکس، مصاحبه کوتاهی با جناب آقای امیرجلال‌الدین بالازاده، معاون مدیرعامل و عضو هیات مدیره تیپاکس داشتیم و از ایشان درباره دیدگاهشان نسبت به تیپاکس امروز و آینده پرسیدیم.

آقای بالازاده تیپاکس را برندی اصیل و مطمئن دانست که با ارائه خدمات سریع حمل‌ونقل، همواره خدمت‌رسان مشتریان خود بوده است. بالازاده مهم ترین ارزش تیپاکس در این 62 سال را کیفیت خدمات و تعهد به مشتری، همراه با سرعت، دقت و امانت‌داری دانست و آنها را 3 ضلع اصلی در تیپاکس معرفی کرد. 

او توسعه در تیپاکس را از ابعاد کمی و کیفی قابل بررسی دانست. بالازاده گفت: از دید من تیپاکس در آینده بسیار توسعه خواهد یافت و این توسعه هم به‌لحاظ کمی و هم به‌لحاظ کیفی خواهد بود. ما در ابتدای هرسال، با تعریف تارگت‌های جدید، سعی در توسعه کمی و به طبع آن توسعه کیفی خدمات بوده و هستیم. تیپاکس درحال حاضر بزرگترین کوریر خصوصی ایران است و به نظر من اگر با همین سرعت در راستای ارتقای خدمات خود تلاش کند، در آینده نه‌چندان دور به اولین ارائه‌دهنده خدمات مطمئن پستی در ایران تبدیل خواهد شد. 

معاون مدیرعامل و عضو هیئت مدیره تیپاکس در ادامه اذعان کرد: تیپاکس از ابعاد کمی و کیفی، دارای رشد مثبت و رو با بالا است و باتوجه به زیرساخت‌های تیپاکس، توسعه شبکه نمایندگان و هاب‌های عملیاتی در سراسر کشور، انتظار می‌رود در پایان هرسال، به تمامی اهداف برنامه‌ریزی شده برسیم. 

 

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس