نمایندگی‌های تیپاکس، همراهانی برای خدمت‌رسانی با کیفیت

نمایندگی‌های تیپاکس، همراهانی برای خدمت‌رسانی با کیفیت

نویسنده : تیپاکس
اهمیت وجود و عملکرد نمایندگان تیپاکس در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان امری است که هیچ‌گاه بر تیپاکس پوشیده نبوده و نیست. برای قدردانی از این همراهان پرتلاش، مصاحبه کوتاهی با تعدادی از نمایندگان برتر تیپاکس داشتیم تا بیشتر از نحوه آشنایی با تیپاکس، شرایط کاری و اهداف خود صحبت کنند.

نمایندگی فلکه اول تهرانپارس تیپاکس 

آقای علیرضا ژگان، 32 ساله هستند و مدت 1/5 سال است که مدیریت نمایندگی فلکه اول تهرانپارس و همچنین 6 ماه است که مدیریت نمایندگی رسالت تیپاکس را به‌‌عهده دارند.

آقای ژگان درباره نحوه آشنایی خود از گذشته تا امروز با تیپاکس گفتند: من بر حسب شغلی که داشتم در سال‌های گذشته به‌عنوان مشتری از خدمات شرکت تیپاکس استفاده می‌کردم. در سال 1399 تصمیم گرفتم حوزه شغلی خود را تغییر دهم و یکی از دوستانم که در سال‌های گذشته مدیر شعبه یکی از شعب تیپاکس بود، مرا برای همکاری با این شرکت تشویق کرد. به‌لطف خدا، امروز مدیریت دوشعبه فلکه اول تهرانپارس و رسالت تیپاکس را به‌عهده دارم. ژگان ادامه داد: من سعی کرده‌ام با تکیه بر تجربیات خود، همواره روی افزایش تعداد مشتریان و گسترش کسب‌وکار خود تمرکز کنم و امیدوارم در سال‌های آینده در ارائه خدمات در بخش توزیع و جمع‌آوری محصول، موفق‌تر از سال گذشته باشم. ژگان در ادامه گفت یکی از خاطرات زیبای من در تیپاکس روزهای پایانی اسفند 1400 بود، روزی‌که در کنار سایر همکاران توانستیم تعداد 150000 مرسوله را در یک روز ثبت کنیم و دو شعبه فلکه اول تهرانپارس و رسالت در مجموع نزدیک 2000 بسته در آن روز جمع‌آوری کردند.

تیپاکس تهرانپارس

نمایندگی فردیس کرج تیپاکس 

آقای سعید یعقوبی‌زاده، 35 ساله هستند و مدت 4 سال است که مدیریت نمایندگی فردیس کرج تیپاکس را به‌عهده دارند.

آقای یعقوبی‌زاده درباره علت موفقیت نمایندگی خود در دوران فعالیتش گفت: یکی از دلایل موفقیت نمایندگی فردیس کرج رعایت تمام و کمال قوانین از طرف نمایندگی، مشتری مداری و جذب مشتری جدید برای توسعه و پیشرفت بوده و باتوجه به پیشرفت روز افزون فروشگاه‌های اینترنتی و آشنایی بیشتر مردم با خرید اینترنتی بعد از پاندمی کرونا و همچنین آمادگی و زیرساخت‌های مناسب شرکت تیپاکس، آینده بسیار روشنی در انتظار تمام نمایندگی‌های تیپاکس خواهد بود. یعقوبی‌زاده همچنین اضافه کرد که باتوجه به گستردگی شرکت تیپاکس و خدمات متنوع آن هر روز وارد مرحله جدید و جذاب‌تری می‌شویم که همین امر باعث شده ما نیز با اهداف رو به‌جلوی شرکت هم مسیر شده و در راستای پیشرفت تیپاکس تلاش کنیم. یعقوبی‌زاده در ادامه گفت: من از طریق یکی از دوستانم با تیپاکس آشنا شدم و از این بابت همیشه از ایشان سپاسگزار هستم. فعالیت تیپاکس همراه با سرعت و چابکی است و این تلفیق مدیریت و اجرای خدمات در یک شرکت لجستیکی داخلی، باعث شد در دی ماه سال 97 برای افتتاح نمایندگی تیپاکس اقدام کنم. او به اولین خاطره خود از تیپاکس در روز اول کاری خود اشاره کرد و گفت: در آن روز فقط 22 مرسوله ارسالی داشتیم و بهترین خاطره من برای زمانی است که برای اولین بار، در حدود دوسال پیش، موفق به جمع‌آوری 1000 بسته در یک روز شدیم و این موضوع باعث ایجاد انگیزه بیشتر نمایندگی و پرسنل شد.
تیپاکس فردیس کرج

تیپاکس کرج

نمایندگی صادقیه تیپاکس

آقای حجت محمدی، 45 ساله هستند و مدت 7 سال است که مدیریت نمایندگی صادقیه تیپاکس را به‌عهده دارند. آقای محمدی درباره علت انتخاب تیپاکس به عنوان کسب و کار خود گفت: شرایط ایده‌آل، میل به پیشرفت و علاقه‌مندی به کار تیمی باعث شد تیپاکس را انتخاب کنم. با معرفی یکی از دوستان، از سال 90 در مدیریت اجرا منطقه یک در دفتر مرکزی شروع به‌کار کردم و امروز به عنوان مدیر نمایندگی مشغول ادامه فعالیت هستم. محمدی افزود: فکر می‌کنم مسئولیت‌پذیری، حضور مستمر، پاسخگویی به مشتری، صرف هزینه در جهت ارتقاء کیفیت خدمات، نحوه برخورد و ایجاد انگیزه در پرسنل از مهمترین عواملی بود که باعث شد عملکرد نمایندگی صادقیه مثبت و مفید باشد.  او گفت: در حال حاضر سبک کسب‌وکار و توقعات خریداران خدمت بسیار متحول و دستخوش تغییرات بنیادی شده است. لذا برای پیشرفت، داشتن یک تیم خوب و همراه و حرفه‌ای ضروری است.

تیپاکس صادقیه

نمایندگی تهرانسر تیپاکس 

خانم الهام کتابی، 39 ساله هستند و مدت 8 ماه است که مدیریت نمایندگی تهرانسر تیپاکس را به‌عهده دارند.

خانم کتابی درباره نحوه آشنایی خود از گذشته تا امروز با تیپاکس گفتند: توسط مدیریت سابق تهرانسر با کار در تیپاکس آشنا شدم و سابقه کار مدیریتی و علاقه شخصی من به نظارت بر کار گروهی باعث شد تا همکاری خودم با تیپاکس را شروع کنم. کتابی در ادامه از حضور مستمر در نمایندگی و نظارت مستقیم بر نحوه عملکرد پرسنل به‌عنوان عاملی برای افزایش کیفیت توزیع و جمع‌آوری و کاهش سطح شکایت مشتریان در این نمایندگی نام برد و تشویق و پیگیری مدیران و رضایت مشتریان را محرک خوبی در راستای پییشرفت این نمایندگی دانست. خانم کتابی در ادامه گفت: از بدو حضورم در نمایندگی بسیاری از مشتریان از خواندن کد رهگیری بسیار شکایت داشتند و می‌گفتند خیلی کدها طولانی است و فقط 4رقم آخر را اعلام می کردند. بعد از گذشت این 9 ماه این موضوع هنوز هم برای من بسیار جالب است!

تیپاکس تهرانسر 

تیپاکس شعبه تهرانسر

نمایندگی مولوی تیپاکس

آقای امین مولایی، 41 ساله هستند و مدت 11 سال است با تیپاکس همکاری دارند. او که 6 سال است مدیریت نمایندگی مولوی تیپاکس را به‌عهده دارد، درباره نحوه آشنایی خود از گذشته تا امروز با تیپاکس گفت: من از طریق آگهی با تیپاکس آشنا شدم و به‌دلیل علاقه شخصی به مشاغل خدماتی و همچنین علاقه به داشتن درآمد شخصی تصمیم گرفتم به تیپاکس درخواست نمایندگی بدهم. مولایی در ادامه گفت: رضایت‌مندی مشتری، اجرای قوانین شرکت تا حد امکان و نزدیک بودن به تارگت‌های سازمان باعث شده تا این نمایندگی رشد خوبی داشته باشد. مولایی یکی از خاطرات خوب خود از تیپاکس را حضور در جشن 59 سالگی تیپاکس و بودن در میان همکاران تیپاکسی دانست.

تیپاکس مولوی 

نمایندگی مشهد شهرک غرب تیپاکس

آقای مجید افتخاری خواه، 45 ساله هستند و مدت 1/5 سال است که مدیریت نمایندگی مشهد شهرک غرب تیپاکس را به‌عهده دارند. آقای افتخاری خواه درباره آینده خود در همکاری با تیپاکس گفت: : احترام به مشتری و رضایت ایشان یکی از موارد اصلی در کسب‌وکار است که به‌طور جدی آن را دنبال میکنم. من آینده روشنی برای خودم و تیپاکس متصور هستم و امیدوارم هرچه زودتر تیپاکس با مدیریت مدیران لایق به تمام اهداف از پیش تعیین شده خود برسد. او در ادامه افزود: تمام عمر کاری من در خدمات پستی از جمله پست بین‌الملل تی اکسپرس و ... سپری شده و از آنجا ‌که با تمامی برندهای پستی آشنا بودم و با تیپاکس نیز آشنایی کامل داشتم و شاهد پیشرفت‌های چشمگیر این شرکت در تمام زمینه‌ها بودم، تصمیم گرفتم کار در تیپاکس را به‌عنوان شغل اصلی و شخصی خودم انتخاب کنم. افتخاری خواه اضافه کرد: به‌نظرم علاقه به کاری که انجام می‌دهم باعث رضایت مشتری و درنتیجه محرک خوبی برای پیشرفت نمایندگی شده است. احترام به نمایندگان و دیده شدن تلاش آن‍ها و همچنین طرح های تشویقی می‌تواند عامل خوب و تاثیرگذاری از طرف شرکت برای نمایندگان باشد.

تیپاکس مشهد 

نمایندگی منوجان تیپاکس 

خانم فاطمه بهمنی، 31 ساله هستند و مدت 10 ماه است که مدیریت نمایندگی منوجان تیپاکس را به‌عهده دارند.

خانم بهمنی درباره نحوه آشنایی خود از گذشته تا امروز با تیپاکس گفتند: زمانی‌که مشتری تیپاکس بودم بادیدن پیام ثبت قرارداد روی گوشی توجه‌ام به نوع اطلاع‌رسانی شرکت جلب شد، همچنین سرعت و کیفیت دریافت بسته عالی بود، پس با خودم گفتم شهر من لایق این امکانات است و برای گرفتن نمایندگی تیپاکس اقدام کردم. من تیپاکس را شرکتی سریع، متعهد و کاربلد شناختم.

بهمنی ادامه داد که استانداردسازی شعبه طبق قوانین شرکت و رضایت مردم شهرم و حمایت آنها از این نمایندگی باعث پیشرفت روز افزون ما شده است و امیدوارم بتوانم شاهد رشد و پیشرفت بیشتر در زمینه توزیع و جمع‌آوری بسته‌ها باشم. خانم بهمنی در ادامه، به یکی از خاطرات خود اشاره کرد و گفت: یک‌روز یک مشتری با عصبانیت وارد شعبه شد و درخواست دریافت بسته خود را، که ظاهرا با مشکل تاخیر در ارسال یا گم شدن مواجه شده بود، داشت. هرچه در سیستم بررسی کردیم بسته‌ای به نام ایشان ثبت نشده بود و هر لحظه نیز عصبانیت او بیشتر می‌شد. وقتی درخواست کد رهگیری از ایشان کردیم متوجه شدیم بسته با پست ارسال شده و با معذرت‌خواهی از دفتر بیرون رفتند.

تیپاکس منوجان

نمایندگی منطقه آزاد انزلی تیپاکس

خانم مونا مرادی، 37 ساله هستند و مدت 2/5 سال است که مدیریت نمایندگی منطقه آزاد بندر انزلی تیپاکس را به‌عهده دارند.

خانم مرادی درباره نحوه آشنایی خود از گذشته تا امروز با تیپاکس گفتند: چندبار برای ارسال بسته شخصی از این سرویس استفاده کرده و آشنایی مختصری یا شرکت تیپاکس داشتم. به‌دلیل اینکه ماهیت اینکار خدمت‌رسانی به مشتریان بود و این سبک کاری با روحیه من بسیار سازگار است، تصمیم به اخذ نمایندگی تیپاکس گرفتم. یکی از عوامل موفقیت نمایندگی را صداقت، مسئولیت‌پذیری و حفظ حرمت مشتریان می‌دانم و تلاش خود را برای انجام هرچه بهتر خدمات بیشتر خواهیم کرد.

تیپاکس به داشتن چنین اعضای موفق و کوشایی افتخار کرده و همواره قدردان زحمات این عزیزان خواهد بود. چرا که بدون تلاش نمایندگان محترم، ارائه خدمات به مشتریان امری دشوار و غیرممکن است. امیدوار هستیم با تلاش همه افراد این خانواده بزرگ، شاهد ارتقاء خدمات به مشتریان عزیز در سراسر ایران عزیز باشیم.

تیپاکس انزلی





    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس