گفتگوی دکتر مهرداد فاخر با مجله C.I.O

گفتگوی دکتر مهرداد فاخر با مجله C.I.O

نویسنده : تیپاکس

هفته گذشته، مصاحبه دکتر مهرداد فاخر، بنیان‌گذار هلدینگ فاخر و مدیرعامل شرکت تیپاکس، با نشریه‌ی انگلیسی‌زبان CIO در این نشریه منتشر شد. در این مصاحبه، فاخر درمورد پیشینه‌ی کاری خود، موقعیت کنونی کاری، اهداف و چشم‌انداز کاری و مجموعه‌های تحت مدیریت خود صحبت کرد. 
مجله CIO ، یک نشریه‌ی تخصصی در حوزه‌ی معرفی کسب‌وکارها و کارآفرین‌های موفق و روایت‌کننده‌ی‌ داستان شکل‌گیری و چگونگی به ظهور رسیدن آن‌هاست و دکتر فاخر در این گفتگو، به بازگو کردن ماجرای ورود خود به کسب‌وکار خانوادگی و ادامه‌ی مسیر به عنوان مدیرعامل و در نهایت ایجاد یک مجموعه‌ی بزرگتر با نام هلدینگ فاخر پرداخته است. 
مهرداد فاخر صحبت خود را با مطرح کردن اهداف اصلی خود در مجموعه‌های تحت مدیریت خود آغاز کرد. توسعه‌ی اولین اکوسیستم لجستیک کشور، ایجاد رقابت همکارانه در میان بازیگران این مجموعه و تلاش برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی، از مهمترین اهدافی بود که فاخر به آنها اشاره کرد. او تاثیرگذاری عمیق و بنیادین در جامعه و اقتصاد کشور را از انگیزه‌های خود برای ادامه فعالیتش عنوان کرد و به پذیرش و حمایت از استعدادهای جوان و دارای ایده‌های تازه و مفید اشاره کرد.


دکتر فاخر در ادامه، به صحبت پیرامون سرعت پیشرفت تکنولوژی و چگونگی به خدمت درآوردن آن برای پیشبرد اهداف بشر و تسهیل فعالیت‌های روزانه پرداخت. او ضمن اشاره به این موضوع که تجارت الکترونیک در ایران، در مراحل اولیه خود قرار دارد، آن را به عنوان یکی از اهداف استراتژیک خود، با تمرکز بر لجستیک به عنوان تسهیل کننده کسب و کارها، عنوان کرد.
مهرداد فاخر در انتها گفت: شرایط موجود برای آغاز و راه‌اندازی یک کسب‌وکار تنها وابسته به داشتن یک سرمایه‌ اولیه‌ بزرگ و شروعی کلان نیست، بلکه شناخت درست و کافی از بازار کسب‌وکار و جامعه‌ای که این کسب‌وکار در آن درحال شکل گرفتن است، گزینه‌ای بسیار مهم‌تر و پیش‌برنده‌تر است.

لینک مجله: theciotimes.com/magazin/Top-10-Leading-Entrepreneurs-To-Watch-Out-In-2022/ 

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس