اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها

اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها

نویسنده : تیپاکس
تیپاکس در هفته حمل‌ونقل با برگزاری نشست خبری از خدمت ارسال درون‌شهری خود رونمایی کرد. این خدمت بازطراحی شده، با هدف کمک به کسب‌وکارهای غیرحضوری و با کاهش هزینه‌های ارسال درون‌شهری ارائه شده است.

کاوه کاتب مدیر برند و ارتباطات جامع تیپاکس در مورد این خدمت جدید گفت: سرویس درون‌شهری برای حمایت از کسب‌وکارهای غیرحضوری که به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند طراحی شده است. این سرویس Next Day یا یک‌روزه هست که در آن محصولات در ساعات اداری دریافت شده و در روز کاری بعد به مقصد، تحویل داده می‌شود.

علیرضا باقری نسب مدیر توسعه و محصول شرکت تیپاکس با اشاره به لجستیک به عنوان حلقه مفقوده زنجیره تامین بیشتر کسب‌وکارهای غیرحضوری و فروشگاه‌های اینترنتی اعلام کرد: اگر زنجیره تامین برای کسب‌وکارهای غیرحضوری از جمله فروشگاه‌های اینترنتی تکمیل نباشد، تمام زحمات این کسب‌وکارها بر باد می‌رود. از این رو ما می‌خواهیم لجستیک که حلقه مفقوده این زنجیره است را تامین کرده و در کنار کسب‌وکارها قرار بگیریم.

ثمین مبشر مدیر محصول ارسال درون‌شهری تیپاکس گفت: ما از تمام کسب‌وکارها به‌ویژ‌ه مراکز تجاری، اتحادیه‌ها و اصناف و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی دعوت می‌کنیم برای دریافت خدمت ارسال درون شهری، همکاری و بستن قرارداد با ما در تماس بوده و همکاری داشته باشند.

 

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس