افتتاح مرکز عملیات جدید تیپاکس در استان اصفهان (هاب اصفهان)

افتتاح مرکز عملیات جدید تیپاکس در استان اصفهان (هاب اصفهان)

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

این روزها و به‌خصوص در یکسال و نیم گذشته و دوران همه‌گیری کرونا، بیشتر کسب‌وکارها به خدمات آنلاین رو آورده و محصولات خود را به صورت غیرحضوری به‌فروش می‌رسانند. زیرا مردم به‌دلیل محدودیت‌های به‌وجود آمده و ترس از ابتلا به کرونا تمایلی به حضور در اماکن شلوغ و عمومی نداشته و ترجیح می‌دهند تمامی خریدهای خود را از طریق خرید اینترنتی انجام دهند. این تغییر روش در سبک خریدوفروش باعث شده تا فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات، به‌دنبال راه‌های مختلف برای جلب رضایت مشتری بوده و مشتریان نیز به‌دنبال خرید آسان وتحویل کالای خریداری شده خود در کوتاه‌ترین زمان، با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ارسال باشند.

در اینجا دسترسی به شبکه ارسال سریع برای شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های پستی بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی‌که امروزه ارائه خدمات پستی با گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد و به‌نوعی ارائه دهندگان سرویس‌های پستی ممکن است نیازهای روزانه خریداران را به‌صورت روزانه بین مقاصد مختلف جابجا کنند، بدون داشتن زیرساخت‌های مناسب و ابزار و تجهیزات به‌روز، عملا ارائه سرویس پستی با سرعت و کیفیت مناسب غیر ممکن خواهد بود.

تیپاکس، طی 61 سال خدمت‌رسانی در زمینه ارسال بسته‌های پستی به سراسر کشور، دارا بودن شبکه گسترده و داشتن چندین مرکز عملیات در سراسر کشور، مفتخر است تا خدمات ارسال بسته به داخل وخارج از کشور را با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن، به‌صورت زمینی وهوایی، به مشتریان محترم ارائه کند. همچنین بنا بر نیاز مشتریان در این دوران، خدمات ارسال بسته‌های درون شهری به‌صورت روزانه نیز برای همراهان عزیز تیپاکس فراهم شده است.

حال، تیپاکس به پاس قدردانی از شما عزیزان که در این سال‌ها با حمایت خود همواره ما را در پیمودن مسیر خدمت‌رسانی بهتر همراهی کرده‌اید وبا هدف سرعت بخشیدن به زمان ارسال بسته‌های ارسالی از شهرهای جنوبی کشور، اقدام به افتتاح هاب اصفهان کرده است. در همین راستا، از این پس تمامی بسته‌های ارسالی از مبدا اصفهان یا شهرهای جنوبی کشور، برای تفکیک وتوزیع، به‌جای ارسال به هاب تهران، به هاب اصفهان فرستاده شده ومسیریابی وتوزیع می‌شوند.

مرکز عملیات اصفهان، یکی از هاب‌های بزرگ تیپاکس در کشور است که برای خدمت‌رسانی سریع و به‌روز وهمچنین رفاه حال مشتریان عزیز، شروع به‌فعالیت کرده است. با راه‌اندازی این هاب، بسته‌های ارسالی از مبدا اصفهان یا شهرهای جنوبی کشور، در بازه زمانی 24 تا 48 ساعته به مقصد رسیده و همچون گذشته، به‌صورت درب به درب از مبدا جمع‌آوری و به مقصد تحویل داده می‌شوند.

تیپاکس همواره در تلاش است تا با بهبود زیرساخت‌های خود، خدماتی درخور شان مشتریانش را ارائه دهد و تجربه‌ای خوب از ارسال بسته‌ها را رقم بزند.

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس