اعطای رتبه شرکت برتر از نظر شاخص رشد سریع

اعطای رتبه شرکت برتر به تیپاکس از نظر شاخص رشد سریع

نویسنده : تیپاکس
بیش از شش دهه از تاسیس شرکت تیپاکس می‌گذرد و از آن‌روز با هدف خدمت‌رسانی به مشتریان شروع به‌کار کرده‌ایم؛ در این سال‌ها روز و شب از جاده‌های پر پیچ ‌و خم کشور عبور کردیم تا در سرما و گرما همواره امانت‌دار بسته‌های شما بوده و آن‌ها را در صحت و سلامت به مقصد برسانیم.
در طی این سال‌ها همواره کوشیده‌ایم تا با به‌کارگیری علم و تکنولوژی روز دنیا در زمینه صنعت حمل‌ونقل و لجستیک، خدماتی در شان شما مردم شریف ایران زمین ارائه دهیم.
خدمت ارسال پلاک به پلاک، سرویس‌ یک‌روزه، سرویس‌ درون شهری، سرویس‌ بین شهری، سرویس‌ تی بار و ... و همچنین نرم افزار مای تیپاکس (my tipax) و پلتفرم ای تیپاکس  (e-tipax) برای ثبت و ارسال بسته در بستر فضای مجازی را می‌توان بخشی از خدمات شرکت تیپاکس نام برد که تاکنون در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.
امروز به لطف اعتماد شما همراهان ارزشمند تیپاکس توانسته‌ایم در بیست و پنجمین همایش شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) ، موفق به دریافت رتبه "شرکت برتر از نظر شاخص رشد سریع" به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی ایران شویم. 
رسیدن به این موفقیت جز با حمایت شما همراهان عزیز و تلاش همکاران‌مان در شرکت بزرگ تیپاکس میسر نبود.
ما با کسب این عنوان بیش از پیش خود را در قبال مردم عزیز و مهربان کشورمان مسئول دانسته و امیدواریم بتوانیم همواره در مسیر رشد و تعالی قدم‌های بزرگ‌تری برداریم.
ما خدمت‌گزاران شما در شرکت تیپاکس همیشه در تلاش هستیم تا با بهره‌گیری از 62 سال تجربه و دانش روز گام‌های بلندتری در پیشبرد صنعت حمل‌و نقل و لجستیک کشور برای شما که لایق بهترین‌ها هستید برداریم.
ما بر این باور هستیم که برای پیشرفت  "آسمان سقف ندارد".
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس