همکاری تیپاکس و جابار در زمینه توسعه نقاط تحویل تیپاکس

همکاری تیپاکس و جابار در زمینه توسعه نقاط تحویل تیپاکس

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

روز دوشنبه، در نشستی دوستانه مدیران تیپاکس با جمعی از مدیران شرکت خواهر، جابار در حضور مدیرهیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ فاخر به بررسی ساختارهای نوین کوریر سرویس‌ها با معیارهای جهانی پرداختند. در این نشست، تیپاکس و جابار برای توسعه شبکه ارتباطی تیپاکس با مشتری نهایی با هدف استقرار صندوق‌های هوشمند جابار در نقاط شناسایی شده در شش منطقه از تهران، گفتگویی چند ساعته داشتند.
محصول جابار یک صندوق کاملاً هوشمند است که توانایی ذخیره‌سازی و نگهداری بسته‌هایی با ابعاد مشخص را دارد تا در شرایط انتخابی مشتری در تمام ساعات شبانه روز، بسته را در دسترس گیرنده قرار دهد. این صندوق‌های هوشمند در مکان‌های شناسایی شده در شهر مستقر می‌شوند تا نوع جدیدی از دسترسی به امکانات ارسال و دریافت بسته را در اختیار مشتری قرار دهد.


در فاز پایلوت این همکاری، که از ۱۵ اسفند تا ۲۰ خرداد اجرا خواهد شد، صندوق‌های هوشمند جابار، به‌عنوان یک نقطه تحویل بسته برای تیپاکس در نظر گرفته می‌شود. مشتری از طریق اپلیکیشن مای تیپاکس و یا پلتفرم ای تیپاکس، می‌تواند درصورت تمایل، اقدام به ثبت درخواست تحویل بسته در نقاط بیش‌بینی شده جابار را داشته باشد. پس از انتخاب نقطه تحویل، بسته در زمان مشخص در جابار قرار گرفته و مشتری می‌تواند با دریافت کد منحصربفرد، امکان برداشتن بسته خود از داخل صندوق‌های جابار داشته باشد.
در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری از این امکان را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس