بازدید و نشست مدیران تیپاکس با نمایندگی‌های استان‌های خراسان و سمنان

بازدید و نشست مدیران تیپاکس با نمایندگی‌های استان‌های خراسان و سمنان

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

«توسعه» و «بهبود مستمر خدمات» دو مفهومی هستند که از ابتدای فعالیت تیپاکس، همواره مورد توجه بوده و برای رسیدن به آنها تلاش شده است. یکی از مصادیق توسعه در تیپاکس، رشد شبکه نمایندگی‌ها در سراسر کشور است تا دسترسی به خدمات تیپاکس برای همه مردم کشورمان امکانپذیر باشد. ما از 253 نمایندگی در سال 97، به بیش از 700 نمایندگی تا پایان سال 1400 رسیدیم و این مهم، جز با اعتماد مردم و همراهی نمایندگان و نیروی انسانی امکانپذیر نبوده است. 
توسعه هاب‌های منطقه‌ای، گامی دیگر در راستای کاهش زمان سفر بسته و در نتیجه بهبود ارائه خدمات به مشتریان است که در سال‌های اخیر مورد توجه بوده است. دفتر منطقه‌ای مشهد، یکی از این هاب‌ها است که از سال گذشته فعالیت خود را شروع کرده و در حال خدمت رسانی است.


روز دوشنبه، 25 بهمن 1400، تیپاکس میزبان جمعی از نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان بود. این مراسم با بازدید دکتر مهرداد فاخر، مدیرعامل تیپاکس، به همراه دکتر سمیع‌زاده مدیرعامل هلدینگ فاخر به همراه جمعی از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ و مدیران تیپاکس از هاب مشهد شروع شد.
در این بازدید، مدیران تیپاکس علاوه بر بررسی هاب و نیازمندی‌های آن، به گپ و گفت با پرسنل آنجا پرداختند. بررسی گزارش عملکرد هاب و نمایندگی‌های استان خراسان، بخش دیگری از این بازدید بود که در ادامه انجام شد.


پس از آن، در نشستی ۳ ساعته، نمایندگان این استان‌ها به گپ و گفت با مدیران پرداخته و از مشکلات و چالش‌های خود گفتند. مدیران 57 نمایندگی از چهار استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان، نظرات و انتقادات خود را مطرح کرده و سعی بر آن بود تا حد امکان، به عارضه‌یابی و تلاش برای حل مشکلات پرداخته شود.
تقدیر از نمایندگان برتر این استان‌ها بخش و تشویق دیگر عوامل اجرایی هاب مشهد، بخش دیگری از این نشست بود که در انتها انجام شد. سفر یک روزه به مشهد، در نهایت با بازدید از نمایندگی برگزیده این استان، به پایان رسید.

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس