اعتبار هدیه 100 هزار تومانی مای تیپاکس برای 6 استان کشور

اعتبار هدیه 100 هزار تومانی مای تیپاکس برای 6 استان کشور

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

رضایت مشتری و حمایت از او، از مهمترین عوامل بقای یک کسب‌وکار در بازار رقابتی امروز است. تیپاکس به عنوان سازمانی مشتری مدار، همواره این موضوع را، به عنوان اصلی اساسی در ارائه خدمات خود، مد نظر داشته و در تلاش بوده تا با شناسایی نیازهای مشتریان و در دسترس قرار دادن هرچه بهتر خدمات خود، به این مهم دست پیدا کند.

مای تیپاکس، درگاه آنلاین ثبت سفارش تیپاکس، که از ابتدا برای رفاه حال مشتریان طراحی و در اختیار آنها قرار داده شد تا بتوانند بدون اتلاف وقت و هزینه، بسته‌های خود را ثبت و به سراسر دنیا ارسال کنند. در این اپلیکیشن، علاوه بر حذف نیاز مشتری به مراجعه حضوری به دفاتر تیپاکس، خدماتی مانند بسته‌بندی، برآورد رایگان زمان و هزینه، رهگیری وضعیت بسته، ثبت سفارش آنلاین به‌صورت 24 ساعته و انتخاب شیوه پرداخت اعم از اعتباری، نقدی یا پس‌کرایه نیز ارائه می‌شود.

این بار مای تیپاکس برای قدردانی از همراهی مشتریان خود، 100 هزار تومان اعتبار هدیه برای اولین سفارش در نظر گرفته است. این هدیه تا 12 مهر ماه، برای افرادی که ساکن یکی از استان‌های فارس، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان و گیلان هستند قابل استفاده بوده و افراد ساکن این استان‌ها می‌توانند هنگام ثبت سفارش، از اعتبار 100 هزار تومانی در حساب کاربری خود، استفاده کنند. مابقی اعتبار در حساب مشتریان شارژ شده و برای سفارش‌های بعدی قابل استفاده خواهد بود. 

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس