به مناسبت روز هلال احمر و صلیب سرخ

به مناسبت روز هلال احمر و صلیب سرخ

نویسنده : تیپاکس

صلیب‌سرخ و هلال‌احمر، بزرگترین شبکه بشردوستانه غیرسیاسی و امدادرسانی در جهان محسوب می‌شوند که مطابق آخرین آمار، ۱۲۶ جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر با بیش از ۲۵۰ میلیون نفر عضو در سطح جهان فعالیت دارند. جمعیت هلال احمر در ایران، از سال 1301 ، با علامت شیر و خورشید شروع به فعالیت کرد. این سازمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1359، نشان رسمی و بین المللی هلال احمر را انتخاب کرد و  امروز که صد ساله شده است، یکی از برجسته‌ترین جمعیت‌های ملی است.
تیپاکس در طول سال‌های فعالیت خود، مسئولیت اجتماعی را همواره مورد توجه قرار داده است و سعی داشته با بهره‌گیری از توانمندی خود، خدمتگزار جامعه باشد. در همین راستا، در سال 99، تیپاکس با عقد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان داوطلبان هلال احمر، افتخار همراهی با این سازمان را به دست آورد و تا امروز، همراه آن است. 


ارسال مستمر مواد غذایی، تجهیزات بیمارستانی و همچنین ماسک و دستکش به نقاط محروم سراسر کشور، توزیع تجهیزات بهداشتی به شهر بجنورد، کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله، از اقدامات اخیر تیپاکس در راستای همراهی با سازمان هلال احمر بوده است.
تیپاکس خود را همراه جامعه، مردم و به طور ویژه، سازمان هلال احمر دانسته و از هیچ کوششی برای همراهی با این سازمان، دریغ نخواهد کرد. این روز را به همه فعالان صلیب سرخ و هلال احمر تبریک گفته برای آنها، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم. 

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس