مراسم ویژه روز حمل‌ونقل سال 1402

مراسم ویژه روز حمل‌ونقل سال 1402

نویسنده : تیپاکس
نیمه‌شبی گرفتار سارقان مسلح شدم و کار به زد و خورد رسید! تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که سوئیچ را پشت درهای بسته پارکینگی پرتاب کنم تا سارقان نتوانند به خودرو دستبرد بزنند... این روایت یکی از رانندگان تیپاکس از خطرات شغلش است.
به‌مناسبت روز ملی حمل‌ونقل، تیپاکس در محل دفتر شهرک استقلال این شرکت، از همکاران خود در شرکت خواهر تمکو تجلیل به‌عمل آورد.
نقش رانندگان حامل‌ها در حوزه حمل‌ونقل نقشی کلیدی و بسیار تاثیرگذار است. چراکه این رانندگان هستند که در شرایط بد آب‌وهوایی و به‌صورت شبانه‌روزی امانات مردم را به مقصد می‌رسانند و هرروز با خطرهای زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
در این مراسم دکتر مهرداد فاخر ضمن تبریک این روز به رانندگان حاضر در این مراسم، از تلاش و امانت‌داری آنها تشکر کرد.
در این مراسم علی عاطف مهر، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل تمکو و از زیر مجموعه‌های هلدینگ فاخر، خاطره‌ای عجیب از یکی از رانندگان تعریف کرد. عاطف‌مهر گفت: راننده کمی تاخیر داشت و نگران حال او بودیم. چندبار تماس گرفتیم؛ اما چیزی از حمله سارقان مسلح به زبان نیاورد. وقتی به شرکت رسید، با لباس‌های پاره و خونین و دندان‌های شکسته او مواجه شدیم و به‌سرعت راننده را به بیمارستان منتقل کردیم. صحنه دلخراشی بود؛ اما تلاش راننده برای حفاظت از امانت مشتریان آن‌قدر بزرگ و ارزشمند بود که نمی‌شد از آن چشم‌پوشی کرد. راننده دیگری از لحظات زیبای رساندن سریع دارو به بیماری بدحال گفت و از حس خوب ارزشمند بودن شغلش در زمان مواجهه با این اتفاق صحبت کرد. این روایت‌ها بارها خنده را به لب رانندگان تیپاکس نشاند. در این نشست دوستانه که با حضور مدیران تیپاکس برگزار شد، بسیاری از رانندگان با لباس‌های محلی خود به مراسم آمدند که به زیباتر شدن این مراسم کمک کرد.
تیپاکس سال‌ها است که در روز حمل‌ونقل مراسم ویژه‌ای برای رانندگان خود برگزار می‌کند؛ اما امسال این مراسم برای خانواده تیپاکس خاص‌تر از سال‌های قبل بود؛ چراکه شاهد تولد شرکت جدیدی به نام «تمکو» و زیرمجموعه هلدینگ فاخر بود. 

در این مراسم به رانندگان برتر لوح تقدیر و هدیه تقدیم شد.

روز-حمل-و-نقل 

 


    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس