کسب تندیس زرین همایش ملی کارآفرینان و مسئولیت اجتماعی توسط تیپاکس

کسب تندیس زرین همایش ملی کارآفرینان و مسئولیت اجتماعی توسط تیپاکس

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس


مسئولیت اجتماعی یکی از مهمترین وظایفی است که تیپاکس از ابتدای شروع فعالیت خود، همواره مورد توجه قرار داده و به آن پایبند بوده است. ما خود را نسبت به جامعه مسئول می‌دانیم و سعی داریم تا با بهره‌گیری از توان عملیاتی خود، نقشی موثر نسبت به جامعه ایفا کنیم. 
طرف دیگر، با درنظر گرفتن اقتصاد رقابتی امروز که با تغییر و تحولات سریع بین‌المللی همراه است، کارآفرینی نقش مهمی در رشد اقتصادی کشورها ایفا می‌کند. تیپاکس با بهره‌مندی از بیش از 5250 نفر نیروی انسانی، 2500 حامل سبک و سنگین و بیش از 580 نمایندگی در سراسر کشور، همواره در تلاش است تا سطح پوشش خدمات خود را گسترده‌تر ساخته و دسترسی به خدمات ارسال کالا برای مشتری نهایی را تسهیل نماید. با این رویکرد، دو هدف مهم افزایش نقاط تماس با مشتری و ایجاد بستری برای کارآفرینی این نقاط، محقق می‌شود.
این بار افتخار داشتیم تا در همایش ملی کارآفرینان و مسئولیت اجتماعی که 8 تیرماه با رویکرد معرفی کار آفرینان حامی مسئولیت اجتماعی برگزار شد، جزو شرکت های برتر دریافت کننده تندیس زرین باشیم. این تندیس، حاصل همراهی خانواده‌ای است که دغدغه جامعه خود را دارند و برای رشد و توسعه آن تلاش می‌کنند. 


    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس