نشست تیپاکس با مدیران نمایندگی‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان

نشست تیپاکس با مدیران نمایندگی‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان

نویسنده : تیپاکس

تیپاکس سالیان طولانی است که در کنار شما مشتریان ارزشمند خدمت ارسال بسته‌ها را انجام می‌دهد. در این سال‌ها نمایندگان تیپاکس در سراسر کشور به‌عنوان یک بازوی قوی و موثر عمل کرده‌اند.

روز دوشنبه، 29 آبان 1402، تیپاکس میزبان جمعی از نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان بود. در این نشست که در شهر مشهد برگزار شد، علاوه بر مدیران سرپرستی‌ها و نمایندگی‌های این 4 استان، مهندس امیرحسین فاخر، قائم مقام مدیر عامل و همچنین جمعی از مدیران تیپاکس نیز حضور داشتند.

شروع این مراسم با صحبت‌های امیرحسین فاخر در رابطه با چشم‌انداز شرکت تیپاکس در سال 1403 و همچنین بیان دستاوردهای تیپاکس در سال 1402 آغاز شد. در ادامه این مراسم، مدیران دفتر مرکزی تیپاکس ضمن ارائه آمارهای مختلف در زمینه فروش و عملکرد نمایندگان، به بیان نکاتی در رابطه با بهبود فروش نمایندگان نیز پرداختند.


در این نشست از نمایندگان برتر تیپاکس این 4 استان تقدیر به عمل آمد و هدایایی نیز تقدیم ایشان شد.

این نشست که در حدود 6 ساعت به طول انجامید با جلسه مفصل پرسش و پاسخ نمایندگان و مدیران حاضر همراه بود. در پایان این نشست ضمن اینکه مدیران تیپاکس با مشکلات و خواسته‌های نمایندگی‌ها آشنا شدند، قول مساعدت در راستای حل این مشکلات را نیز دادند.

تیپاکس مشهد 

 تیپاکس

 

 نمایندگی تیپاکس

نمایندگی تیپاکس

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس