دیدار مدیران تیپاکس با مدیران باشگاه ارتباطات سازمان یونسکو

دیدار مدیران تیپاکس با مدیران باشگاه ارتباطات سازمان یونسکو

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

روز دوشنبه 29 فروردین 1401، تیپاکس میزبان مدیران باشگاه ارتباطات سازمان یونسکو بود. در این نشست، دکتر مهرداد فاخر، مدیرعامل تیپاکس و رئیس هیات مدیره هلدینگ فاخر و جمعی از مدیران از سمت تیپاکس و جناب آقای کاظمی دینان، رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکوایران، جناب آقای امیر عباس تقی پور، دبیر کل باشگاه، جناب آقای محمدرسول صادقی، معاون فرهنگی کمیسیون فرهنگی یونسکوایران و جمعی از همراهان تیم ارتباطات سازمان یونسکو حضور داشتند. 

در ابتدای این نشست، مدیران سازمان یونسکو ضمن اشاره به کارآفرینی تیپاکس در طول 62 سال فعالیت خود و خدمات آن در حوزه لجستیک، به همراهی مستمر تیپاکس به سازمان یونسکو اشاره کرد.

در ادامه، دکتر مهرداد فاخر، ضمن عرض خیرمقدم، حضور این تیم را دلگرمی برای خانواده تیپاکس دانست. فاخر اذعان کرد ما به عنوان اولین پست خصوصی، همیشه سعی داشتیم در کنار مردم باشیم و به رسالت خود ادامه خواهیم داد. او مجموعه تیپاکس را یک خانواده معرفی کرد و گفت بزرگترین اعتبار ما این است که 62 سال است امانتدار مردم هستیم. 

سپس جناب آقای تقی پور، ضمن اشاره به نزدیک بودن هفته روابط عمومی گفت: خوشحالم که امروز در سازمانی هستیم که مبنای فعالیتش ارتباطات است. ایشان به سبب کارآفرینی و اقدامات تیپاکس از گذشته تا امروز، تقدیرنامه‌ای را از سمت باشگاه مدیریت ارتباطات سازمان یونسکوایران به دکتر فاخر تقدیم کرد. همچنین به سبب فعالیت تیپاکس در سراسر کشور و بین‌الملل، کتاب ایران نیز از طرف این سازمان، به دکتر مهرداد فاخر اهدا شد. 

رونمایی از پوستر هفته روابط عمومی سازمان یونسکوایران با شعار گره‌گشا می‌باش، بخش نهایی این مراسم بود که به امضای تمام مدیران حاضر در مراسم رسید.

یونسکو 

مدیران یونسکو مدیران تیپاکس

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس