نشست تیپاکس با مدیران نمایندگی‌های یزد و کرمان

نشست تیپاکس با مدیران نمایندگی‌های یزد و کرمان

نویسنده : تیپاکس
نمایندگی‌های تیپاکس در سراسر کشور همواره درحال خدمت‌رسانی به مشتریان هستند و به‌همین‌منظور همواره مورد توجه سازمان قرار دارند.
روز سه‌شنبه، 25 مهر 1402، تیپاکس میزبان جمعی از نمایندگان استان یزد و کرمان بود. در این نشست که در شهر یزد برگزار شد، علاوه بر مدیران سرپرستی‌ها و نمایندگی‌های دو استان یزد و کرمان، امیرحسین فاخر، قائم مقام مدیر عامل و همچنین جمعی از مدیران تیپاکس نیز حضور داشتند.
این مراسم با صحبت‌های امیرحسین فاخر در رابطه با چشم‌انداز شرکت تیپاکس در سال 1403 آغاز شد و با ارائه مطالبی درخصوص فروش بیشتر و ارتقاء سطح نمایندگی از سوی مدیران تیپاکس ادامه پیدا کرد.
در این نشست از نمایندگان برتر تیپاکس، که براساس قدمت و عملکرد انتخاب شده بودند، تقدیر به عمل آمد و هدایایی تقدیم ایشان شد.
مرور اسناد و دست نوشته‌های فیزیکی قدیمی تیپاکس از سال 1359 تا کنون یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این نشست بود. این اسناد که در طول سال‌ها توسط نمایندگان قدیمی تیپاکس جمع‌آوری شده بود، بین حاضرین دست به دست شد و مورد توجه آ‌ن‌ها قرار گرفت.

در ادامه این نشست 6 ساعته، ساعاتی به جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان از مدیران اختصاص داده شد و مدیران محترم نمایندگی‌ها توانستند مشکلات و نظرات خود را به‌صورت مستقیم با مدیران تیپاکس درمیان بگذارند و قول مساعدت در راستای حل این مشکلات دریافت کردند.

نشست کرمان تیپاکس 

مدیران تیپاکس کرمانمدیران تیپاکسمدیران تیپاکس یزد
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس