گزارش جامع فعالیت‌های تیپاکس منتشر شد

گزارش جامع فعالیت‌های تیپاکس منتشر شد

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس
گزارش جامع عملکرد تیپاکس منتشر شد. تیپاکس در این گزارش، با تحلیل داده‌های موجود تا انتهای سال ۱۳۹۹، اطلاعات شفاف و دقیقی را درمورد خود و اقداماتش در اختیار مشتریان قرار داده است. گزارش جامع عملکرد تیپاکس در 94 صفحه تنظیم شده و مواردی مانند رشد و توسعه تیپاکس، نمایندگی‌های تیپاکس، بسته‌بندی، امور مشتریان، نوآوری‌ها و منابع انسانی، مهمترین سرفصل‌هایی هستند که در این گزارش به آنها پرداخته شده است. 
ارائه آماری دقیق از سال 99، مانند تعداد ارسال بسته، تعداد مشتریان، تعداد شکایات، تعداد مشتریان قراردادی، تعداد نمایندگی‌ها، تعداد ناوگان لجستیکی و ... از نکات جالب این گزارش است تا اطلاعات کاملی در اختیار مخاطب قرار گیرد. برای مثال این گزارش نشان می‌دهد که بیش از 13 میلیون و 800 هزار بسته در سال 99 با تیپاکس ارسال شده‌اند، تقریبا 9.2 بسته در ازای هر فرستنده!  
نکته‌‌ی بسیار چشم‌گیر این گزارش، آمار شفاف و بی‌سانسور، حتی در زمینه پشتیبانی مشتریان (پاسخگویی و شکایات) است. آماری که اعتماد مخاطب را جلب می‌کند و نشان‌دهنده صداقت در این گزارش، احترام به حقوق مشتری و پیگیری مشکلات احتمالی آنها است. تیپاکس با 3.2 میلیون تماس ورودی در سال 99، بیش از 40 هزار ساعت پاسخگویی تلفنی به مشتریان خود داشته است.  
این گزارش و آمار 60 ساله، نه‌تنها برای افراد و شرکت‌های فعال در زمینه لجستیک مفید است، بلکه خواندنش برای متخصصین، افراد دانشگاهی و عموم جامعه نیز می‌تواند جالب و خواندنی باشد.
برای مشاهده و دانلود گزارش کلیک کنید.
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس