نشست تیپاکس، اکتیران پلاس و استودیو هورخش

نشست تیپاکس، اکتیران پلاس و استودیو هورخش

نویسنده : تیپاکس

روز سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401، تیپاکس میزبان تیمی از شرکت اکتیران پلاس (از شرکت‌های وابسته به هلدینگ فاخر) و گروه هنری هورخش بود. هومن خطیبی، مدیربرند تیپاکس، در ابتدای این نشست، ضمن معرفی تیپاکس و اکتیران پلاس به عنوان دو زیرمجموعه از هلدینگ فاخر و اشاره به این موضوع که ایده‌ها باید توسط افراد درست به منصه ظهور برسند، از همراهی با این تیم‌های حرفه‌ای اظهار خشنودی کرده و به آنها خیرمقدم گفت.
در این نشست که با هدف آشنایی هرچه بیشتر سازمان‌ها با یکدیگر شکل گرفته بود، اشکان رهگذر، مدیر استودیو هورخش، کارآفرینی و مبتنی بر سرمایه انسانی بودن را، نقطه مشترک تیپاکس و هورخش عنوان کرد. خطیبی در ادامه، با اشاره به قدمت 62 ساله تیپاکس، به اقدامات نوآورانه تیپاکس در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت:« تیپاکس با هدف رسیدن به بسترهای نوین کسب‌وکاری، در ابتدا اپلیکیشن مای تیپاکس و سپس پلتفرم ای تیپاکس را راه اندازی کرد تا بتواند با جریان توسعه و تغییر بازار، همگام باشد». او تیپاکس را امانتدار مردم معرفی کرد و با اشاره به حساسیت‌های ارتباطی بسیار زیاد تیپاکس، از تلاش همیشگی این سازمان برای جلب رضایت مشتریان سخن گفت.

ادامه این نشست به گفتگو پیرامون شیوه فعالیت تیپاکس، مدل‌های آموزش و ارزیابی و شبکه گسترده تیپاکس پرداخته شد. خطیبی در انتهای نشست، ضمن اشاره به توجه تیپاکس به خلاقیت و نوآوری، به همکاری تیپاکس با اکتیران پلاس و هورخش برای خلق ایده‌های ماندگار اشاره کرد.



این نشست با بازدید از ساختمان تیپاکس و تی هاب به پایان رسید.

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس