نشست دوجانبه همکاری میان تیپاکس و سازمان مدیریت صنعتی

نشست دوجانبه همکاری میان تیپاکس و سازمان مدیریت صنعتی

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

روز سه شنبه، نشست دوجانبه همکاری تیپاکس با سازمان مدیریت صنعتی به میزبانی تیپاکس و با حضور دکتر کیانی، مدیرعامل سازمان مدیرت صنعتی و دکتر درویش، مدیر رتبه‌بندی و سازمان‌ها و دکتر مهرداد فاخر، مهندس حسین رضایی و برخی مدیران تیپاکس برگزار شد. هدف از این نشست، پیدا کردن زمینه‌های همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین بود که از موضوعات مطرح شده می‌توان به تغییراتی در مدیریت رتبه بندی تخصصی سازمانی، تشکیل دپارتمان مدیریت لجستیک در قالب برگزاری دوره‌های MBA و DBA تخصصی، برگزاری همایش‌های تخصصی مشترک، تعریف فیلد جدید در مدیریت لجستیک با ارائه مدارک رسمی و بین المللی کاربردی و انجام فعالیت‌های مشاوره‌ای اشاره کرد.

 

همچنین در حوزه منابع انسانی، در زمینه جذب، ارزیابی، رتبه‌بندی و آموزش نیروها نیز زمینه‌هایی برای همکاری مشترک تعریف شد. یکی از موارد مهم دیگری که در این نشست مطرح شد، مسئولیت اجتماعی تیپاکس نسبت به جامعه بود. تیپاکس در سال‌های اخیر با ایجاد زیرساخت سیستمی مناسب، مصرف کاغذ خود را به حداقل رسانده است و این موضوع، بخشی از مسئولیتی است که نسبت به جامعه و محیط زیست ایفا می‌کند. 
امید بر آن است تا با تدوین تفاهم‌نامه مشترک میان این دو سازمان، شاهد رشد و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر تیپاکس برای جامعه باشیم.
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس