مسابقات بین المللی تنیس ارومیه با حمایت تیپاکس

مسابقات بین المللی تنیس ارومیه با حمایت تیپاکس

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

در ادامه مسابقات تور جهانی 1400 ITF، این بار شهر ارومیه، میزبان مسابقات نوجوانان در سطح 5 بود. این مسابقات به صورت انفرادی و دو نفره، از یک تا 8 خرداد ماه، در ورزشگاه شهید باکری و با حضور 90 بازیکن از کشورهای ایران، ترکیه، جمهوری چک، آلمان، اوکراین، لبنان و بلژیک انجام شد.

تیپاکس نیز افتخار داشت به عنوان حامی، در این مسابقات حضور داشته و از تنیسورها و مسابقات حمایت کند. تیپاکس به عنوان سازمانی 60 ساله و بنیان‌گذار پست خصوصی در کشور، چابکی، مسئولیت‌پذیری و استقامت را از ارزش‌های خود می‌داند و به سبب همراستایی این ارزش‌ها با ورزش تنیس، تصمیم گرفته است تا به عنوان پارتنر، حامی این مسابقات باشد. این حمایت، در راستای «مسئولیت اجتماعی» تیپاکس انجام شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

چهار مدال طلا در بخش‌های انفرادی و دو نفره توسط تنیسورهای کشورمان، ارمغان این دوره از مسابقات بود. «مشکات الزهرا صفی» و «علی یزدانی» دو قهرمان بازی‌های انفرادی در بخش دختران و پسران بودند. در بازی‌های دونفره نیز تیم «مشکات الزهرا صفی» و «درسا چراغی» در بخش دختران و تیم «علی یزدانی» و «کیان کاظمی» در بخش پسران، صاحب مدال طلا شدند.

سرداوری این مسابقات برعهده « امین مهدویان » سرداور نشان سفید کشورمان بود که به همراه تیمی از داوران خانم و آقا، این رقابت‌ها را داوری کردند.

مراسم اختتامیه این رویداد، روز شنبه 8 خرداد، در محل زمین تنیس شهید باکری و با حضور مقامات شهر ارومیه و برخی از مدیران تیپاکس برگزار شد. دکتر نگار معتمدی، مدیر ارشد بازاریابی تیپاکس، در سخنرانی خود، تیپاکس را سازمانی با قدمت 60 ساله در صنعت کوریر سرویس و جابجایی بسته دانست که برای ورزش جوانان دغدغه دارد و به خاطر انطباق ارزش‌های خود با تنیس، این ورزش را مورد حمایت قرار داده است.

تیپاکس سعی دارد با حمایت از مسابقات تنیس و تنیسورها، فضا را برای رشد و پیشرفت افراد مستعد در این حوزه هموار کند و به این ترتیب، گامی مثبت در راستای توسعه این ورزش در کشور بردارد.

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس