رونمایی از کتاب "آسمان سقف ندارد" در سالروز 63 سالگی تیپاکس

رونمایی از کتاب "آسمان سقف ندارد" در سالروز 63 سالگی تیپاکس

نویسنده : تیپاکس

کتاب آسمان سقف ندارد، اولین کتابی است که به بیان تاریخچه کاری یک شرکت خصوصی در حوزه پست و لجستیک در ایران پرداخته است؛ لذا علاوه بر خلاقیت های داستانی از ارزش تاریخی بالایی نیز برخوردار است. همچنین تمامی عکس‌ها و اسناد قدیمی منتشر شده در این کتاب، روایت از قدمت تیپاکس داشته و خواننده را به دنیایی دور اما سرشار از جذابیت خواهد برد.

مراسم سالروز تاسیس تیپاکس با حضور آقای دکتر مهرداد فاخر، مدیر عامل تیپاکس و جمعی از مدیران برگزار شد. دکتر مهرداد فاخر در رابطه با این کتاب گفت: من با تیپاکس بزرگ شدم یا تیپاکس با من، فرقی نمی‌کند؛ ولی زندگی‌ام لحظه‌ای از حضورش خالی نبوده است. پدرم سال 1339 با باور به این روز و ایمان به صد سالگی تیپاکس، اولین قدم‌ها را در صنعت حمل‌ونقل و لجستیک مدرن کشور برداشت. با پشتکار او و کسانی‌که در این سال‌ها همراه و هم‌دلش بودند، امروز نام تیپاکس به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین شرکت کوریر سرویس ایران چون ستاره‌ای در آسمان صنعت لجستیک کشور می‌درخشد، خوشحالم که من هم بخشی از تاریخچه هستم و به نوبه خود توفیق داشتم تا در اعتلای این نام و استحکام جایگاه تیپاکس در صنعت کوریر قدم بردارم.

خواندن این کتاب را به تمامی علاقمندان به مطالعه و کسانی‌که به‌دنبال کسب تجربه‌های مفید در زمینه کسب‌وکار شخصی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

برای مطالعه کتاب "آسمان سقف ندارد" روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود نسخه الکترونیکی کتاب آسمان سقف ندارد | تیپاکس

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران

    دیگر مسئولیت های اجتماعی تیپاکس