تیپاکس، برگزیده جشنواره 100 واحد مشتری مدار

تیپاکس، برگزیده جشنواره 100 واحد مشتری مدار

نویسنده : روابط عمومی تیپاکس

ارائه خدمات مناسب به مشتریان یا مشتری مداری ، موضوعی است که امروزه برای جلب رضایت مشتریان و حفظ و نگهداشت آنها، مورد توجه بسیاری از سازمان‌ها است. جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار، در راستای ارزیابی و معرفی سازمان‌های مشتری مدار برگزار می‌شود. امسال تیپاکس مفتخر به کسب جایزه برگزیده جشنواره، از این جشنواره بود.

اما چرا تیپاکس به عنوان یکی از صد واحد مشتری مدار در کشور شناخته شد؟ تعاریف اصطلاحات مشتری کیست و این که مشتری چه جایگاهی در سازمان دارد بر کسی پوشیده نیست، اما تیپاکس با پیروی و به‌کار بستن این تعاریف سعی دارد به‌طور مداوم، در جهت رضایت مشتریان خود حرکت کند.

برند برگزیده مشتری‌ مدار 

روز سه شنبه، 28 ام بهمن ماه 1399، در جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار، از شرکت تیپاکس به عنوان برگزیده این جشنواره و برند 60 ساله مشتری مدار، تقدیر به عمل آمد.

 

این مراسم با سخنرانی دکتر محله‌ای، معاونت بازرگانی وزارت صنعت آغاز شد. پس از صحبت‌های ایشان درمورد مشتری مداری و اهمیت آن برای کسب و کارها، با سخنرانی و برگزاری پنل‌ تخصصی درمورد مشتری مداری و اهمیت شفافیت در مدیریت پاسخگویی به مشتریان، ادامه پیدا کرد. در انتهای جشنواره، مراسم اهدای لوح تقدیر به شرکت برگزیده درمیان یکصد واحد مشتری مدار برگزار شد. شرکت کنندگان این جشنواره سازمان‌هایی نظیر بانک و صنایع مرتبط با نفت، بیمه و... بودند که شرکت تیپاکس، از میان 100 سازمان شرکت کننده، به عنوان برگزیده انتخاب شد.

تیپاکس، سازمانی بر مدار مشتری 

شرکت تیپاکس، به عنوان بنیانگذار پست خصوصی در کشور، با بیش از 60 سال سابقه فعالیت در حوزه لجستیک و جابجایی بسته ها، مشتری را سرمایه خود می‌داند و باور دارد که تغییر و پیشرفت، در نهایت باید برای مشتری نتیجه داشته باشد. به همین جهت، از ابتدا سعی داشته تا با افزایش سرویس‌های قابل ارائه به مشتریان همانند اکسپرس زمینی، هوایی و بین‌الملل، خدمات بسته ‌بندی، پرداخت در محل و جبران خسارت، فرایند ارسال را برای مشتریان خود تسهیل کند.

تیپاکس در راستای مشتری مداری خود، 3 شاخص اصلی سادگی، چابکی و نوآوری را به‌عنوان ارزش‌های کلیدی، در دستور کار قرار داده و همواره سعی داشته تا در آنها پیشرو باشد. تیپاکس در سال‌های اخیر، برای توسعه این شاخص‌ها، حرکت به سمت استفاده از فناوری‌های نوین جهانی را با جدیت تمام ادامه داده است که ایجاد چندین سامانه فناورانه مانند: پنل نمایندگان، ارزیابی عملکرد نمایندگان، مرکز تماس و دیگر مراکز را می‌توان از گام‌های این حرکت دانست.

تیپاکس برای مشتریان خود ارزش قائل بوده و به دنبال ارائه خدماتی یکسان، در تمام نقاط کشور است. امروز تیپاکس با دارا بودن بیش از 500 نمایندگی در سراسر کشور، یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع بسته در کشور است که روز به روز، به تعداد اعضای خانواده آن افزوده می‌شود. در راستای توسعه شبکه‌های ارتباطی مشتری با تیپاکس، درگاه‌های آنلاین (وب سایت، چت آنلاین، رسانه‌های اجتماعی) و آفلاین (خدمات مشتریان، نمایندگی‌های تیپاکس) برای رفع مشکلات و ایجاد آگاهی نسبت به خدمات ارائه شده، درنظر گرفته شده‌اند که روزانه و به صورت مستمر، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

تیپاکس در سال جاری، برای پاسخگویی تلفنی هرچه بهتر به مخاطبان، تیم خدمات مشتریان خود را توسعه داد. تخصیص بودجه مجزا برای جبران خسارت، یکی دیگر از اقدامات تیپاکس برای جلب رضایت مشتریان خود است که در سال جاری، این مبلغ تا سقف 30 میلیون تومان برای هربسته، طبق ارزش اظهاری مشتری، افزایش یافت. سنجش رضایت مشتریان از طریق تحقیقات بازار، ارسال پیامک نظرسنجی هنگام تحویل هر بسته و ارزیابی روزانه و هفتگی رضایت مشتریان، از گام‌های دیگر تیپاکس در راستای مشتری مداری است.

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران