تیپاکس 63 ساله شد

تیپاکس 63 ساله شد

نویسنده : تیپاکس

امروز 30 خرداد 1402، درست 63 سال از تاسیس تیپاکس گذشت. در 30 خرداد سال 1339، شرکت تیپاکس با مدیریت آقای محمدعلی فاخر تاسیس شد و به‌عنوان اولین پست خصوصی کشور فعالیت خود را آغاز کرد. در آن سال‌ها ارسال بسته با پیچیدگی زیادی همراه بود و جلب رضایت و اعتماد مشتریان کاری سخت و دشوار به‌حساب می‌آمد. اما آن سختی‌ها هرگز باعث دلسردی و ناامیدی تیپاکس نشد و همواره تلاش کرد تا با گسترش فعالیت خود و همچنین قدم نهادن در مسیر پیشرفت و همگام شدن با تکنولوژی‌های روز دنیا، خدمت‌رسان مشتریان خود باشد.

امروزه تیپاکس با استفاده از هاب‌های مکانیزه در نقاط مختلف کشور و همچنین گسترش نمایندگی‌های خود به بیش از 1050 نمایندگی در سراسر ایران، امروز توانسته به پشتوانه اعتماد مردم، هم‌راستا با بروزترین روش‌های ارسال بسته، در خدمت مردم عزیز ایران باشد.

63 سالگی تیپاکس 

پلتفرم ای‌تیپاکس، اپلیکیشن مای‌تیپاکس، اپلیکیشن مای‌تیپاکس بازار، سرویس‌های بین‌شهری، درون‌شهری، تی‌بار، بین‌الملل و همچنین خدماتی همچون لاکر هوشمند، جبران خسارت، رهگیری آنلاین، بسته‌بندی، پس‌کرایه، لینک پرداخت امن و ... تنها بخشی از خدمات امروز تیپاکس 63 ساله است.

63 سالگی تیپاکس 

امروز مراسم سالروز تاسیس تیپاکس با حضور آقای مهرداد فاخر، مدیر عامل تیپاکس و جمعی از مدیران و همکاران تیپاکسی در محل ساختمان شهرک استقلال این شرکت برگزار شد. در این مراسم که با سخنرانی اعضای هیات مدیره تیپاکس همراه بود، از زحمات و تلاش‌های خانواده بزرگ تیپاکس قدردانی شد.

    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران